لیست اخبار صفحه :22
ایرانیان خارج از کشور نقش مهمی در برندسازی محصولات صنایع فرهنگی دارند
عضو شورای سیاستگذاری جایزه ملی پژوهش‌های فرهنگی بین‌المللی:

ایرانیان خارج از کشور نقش مهمی در برندسازی محصولات صنایع فرهنگی دارند

محمدرضا دهشیری گفت: مباحث مربوط به دیپلماسی فرهنگی، صرفا نباید جنبه حکومتی داشته باشد، بنابراین پژوهش‌های مربوط به بخش خصوصی و نهادهای جامعه مدنی در ارتقای دیپلماسی فرهنگی، می‌تواند مورد توجه قرار بگیرد.

فقر ادبیات و منابع در دیپلماسی فرهنگی وجود دارد
استادیار دانشگاه تربیت مدرس:

فقر ادبیات و منابع در دیپلماسی فرهنگی وجود دارد

عضو شورای سیاستگذاری جایزه ملی پژوهش‌های برتر فرهنگی بین‌المللی گفت: دیپلماسی فرهنگی الزاماتی دارد؛ در ابتدا باید درک درستی از قدرت نرم کشور داشته باشیم.

در دیپلماسی فرهنگی بین‌المللی باید روی صنایع خلاق متمرکز شویم
رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

در دیپلماسی فرهنگی بین‌المللی باید روی صنایع خلاق متمرکز شویم

قاسم زائری گفت: هم تجربه پیشین ما و هم آن چیزی که امروزه در سطح جهان در حوزه دیپلماسی فرهنگی مطرح است، ایجاب می‌کند که در روابط فرهنگی بین‌المللی روی صنایع خلاق تمرکز کنیم.

سلامت حکومت از منظر امام خمینی(ره) در گروی چگونگی ارتباط حاکمیت با مردم است
معاون سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی:

سلامت حکومت از منظر امام خمینی(ره) در گروی چگونگی ارتباط حاکمیت با مردم است

بهمنی در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی و تجدید عهد با مقام معظم رهبری بیان کرد: سلامت حکومت از منظر امام خمینی(ره) در گروی چگونگی ارتباط حاکمیت با مردم است.

About Us

The argument in favor of using filler text goes something like this: If you use arey real content in the Consulting Process anytime you reachtent.