• 1404/07/18 - 09:22
  • 80
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بیست و هفتمین شماره «نامه فرهنگ و ارتباطات» منتشر شد

جدیدترین شماره ماهنامه خبری ـ تحلیلی «نامه فرهنگ و ارتباطات» کاری از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، منتشر شد و در دسترس عموم قرار گرفت.

شماره بیست و هفتم این نشریه با عنوان «دیپلماسی دیجیتال» و با اشاره به نگاه نمایندگان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران به کارکردهای هوش مصنوعی در فعالیت‌های فرهنگی بین‌المللی منتشر شد. 

در این شماره، همراه با اخبار گوناگون از نمایندگی‌های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در دنیا، یادداشت حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی‌پور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با موضوع «بنای بریکس» با محوریت برگزاری دومین نشست رهبران مسلمان کشورهای بریکس به میزبانی برزیل آمده است. 

در ادامه، مصاحبه و مقالات رؤسا و مدیران و همچنین، برخی رایزنان فرهنگی کشورمان با موضوعات روایت روشن، یاران ایران و دیپلماسی دیجیتال از نظر می‌گذرد.

در بخشی دیگر، مقالاتی با موضوع «جذابیت اندونزی»، «سرور غرور»، «جایگاه زنان در جامعه قزاقستان»، «افتخار آفریقا»، «میان ایمان»، «پیشینه پیشاور»، «ورای مرزها» و «امتیاز اقتدار» آمده است.

اخبار مهم آسیا، آفریقا و اروپا همراه با گزارش‌های تحلیلی رایزنی‌های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور از دیگر بخش‌های این نشریه به شمار می‌رود.

مهدی نیکخواه‌قمی، مدیرمسوول و جواد امینی‌منش، سردبیر «نامه فرهنگ و ارتباطات» هستند که به همت روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، هر ماه منتشر می‌شود.   

روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی 

. .

. .

About Us

The argument in favor of using filler text goes something like this: If you use arey real content in the Consulting Process anytime you reachtent.