لیست اخبار صفحه :111
ایرانیان خارج از کشور نقش مهمی در برندسازی محصولات صنایع فرهنگی دارند
عضو شورای سیاستگذاری جایزه ملی پژوهش‌های فرهنگی بین‌المللی:

ایرانیان خارج از کشور نقش مهمی در برندسازی محصولات صنایع فرهنگی دارند

محمدرضا دهشیری گفت: مباحث مربوط به دیپلماسی فرهنگی، صرفا نباید جنبه حکومتی داشته باشد، بنابراین پژوهش‌های مربوط به بخش خصوصی و نهادهای جامعه مدنی در ارتقای دیپلماسی فرهنگی، می‌تواند مورد توجه قرار بگیرد.

در دیپلماسی فرهنگی بین‌المللی باید روی صنایع خلاق متمرکز شویم
رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

در دیپلماسی فرهنگی بین‌المللی باید روی صنایع خلاق متمرکز شویم

قاسم زائری گفت: هم تجربه پیشین ما و هم آن چیزی که امروزه در سطح جهان در حوزه دیپلماسی فرهنگی مطرح است، ایجاب می‌کند که در روابط فرهنگی بین‌المللی روی صنایع خلاق تمرکز کنیم.

اعجاز برادری و لحظه شگفت‌انگیز دیدار
نشست ظرفیت‌ها و همکاری‌های علمی و تاریخی ایران و ازبکستان/

اعجاز برادری و لحظه شگفت‌انگیز دیدار

پس از سال‌ها انتظار، گروهی از تاریخ پژوهان ازبکستانی شب گذشته با مورخان ایرانی دیدار کردند و دلتنگی سال‌ها دوری را به در بردند.

ترنم عطر چهل و پنجمین بهار انقلاب در سراسر دنیا

ترنم عطر چهل و پنجمین بهار انقلاب در سراسر دنیا

به همت نمایندگی‌های فرهنگی ایران در خارج از کشور، جشن روز ملی ایران و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور مقامات، سفرا و رؤسای نمایندگی‌‌های خارجی و ایرانیان مقیم گرامی داشته شد.

About Us

The argument in favor of using filler text goes something like this: If you use arey real content in the Consulting Process anytime you reachtent.