لیست اخبار صفحه :10
روضه هنر عاشورایی؛ ایمانی‌پور: کمرنگ جلوه دادن پیاده‌روی اربعین یکی از مصادیق جنگ شناختی است

روضه هنر عاشورایی؛ ایمانی‌پور: کمرنگ جلوه دادن پیاده‌روی اربعین یکی از مصادیق جنگ شناختی است

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در اختتامیه رویداد «روضه هنر عاشورایی» گفت: دشمن با جنگ شناختی، تلاش می‌کند تا حق و باطل در غبار حوادث گم شود و یکی از مصادیق آن، کمرنگ جلوه دادن پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) است.

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی درگذشت استاد فرشچیان را تسلیت گفت

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی درگذشت استاد فرشچیان را تسلیت گفت

حجت‌الاسلام والمسلمین ایمانی‌پور در پیام تسلیتی برای درگذشت استاد محمود فرشچیان نوشته است: آثار استاد فرشچیان نه فقط تجلی زیبایی بصری، که ترجمان حکمت، عرفان و روح ایرانی ـ اسلامی بود. نسل‌های آینده هنر ایران، از میراث گرانقدر او الهام خواهند گرفت.

مسیر سال| گسترش فضای کسب و کار و افزایش درآمد عمومی یکی از نشانه‌گذاری‌های جدی دیپلماسی فرهنگی است

مسیر سال| گسترش فضای کسب و کار و افزایش درآمد عمومی یکی از نشانه‌گذاری‌های جدی دیپلماسی فرهنگی است

رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ترکیه با اشاره به تاثیر دیپلماسی فرهنگی در تحقق شعار سال و رونق سرمایه گذاری برای تولید در کشور، روایت واقعیت و ارائه اطلاعات روزآمد از ایران را مسیر اصلی در این زمینه دانست.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس: سیاست خارجی بدون دیپلماسی فرهنگی اثربخش نخواهد بود

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس: سیاست خارجی بدون دیپلماسی فرهنگی اثربخش نخواهد بود

احمد راستینه ضمن تشریح ضرورت ارتقاء دیپلماسی فرهنگی و پارلمانی کشور، به‌ویژه با کشورهای همسایه، گفت: روابط دیپلماسی باید به صورت همه‌جانبه در دستور کار قرار بگیرد و دیپلماسی فرهنگی جهت انتقال پیام منطقی و مقاومت ملت ایران به جهان، یکی از الزامات راهبردهای سیاست خارجی است.

مسیر سال| «ذائقه‌شناسی در سرمایه‌گذاری برای تولید با کمک دیپلماسی فرهنگی صورت می‌گیرد»

مسیر سال| «ذائقه‌شناسی در سرمایه‌گذاری برای تولید با کمک دیپلماسی فرهنگی صورت می‌گیرد»

رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در گرجستان درباره رویکرد نمایندگان فرهنگی ایران در خارج کشور در مورد تحقق شعار سال و رونق سرمایه گذاری برای تولید با کمک فعالیت‌های فرهنگی بین‌المللی ذائقه شناسی مخاطب را از مهم ترین بخش‌های این کار دانست.

About Us

The argument in favor of using filler text goes something like this: If you use arey real content in the Consulting Process anytime you reachtent.