• 1401/08/22 - 07:51
  • 528
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

حضور سینماگران ایرانی در بازار فیلم مسکو

هفت شرکت ایرانی فعال در حوزه سینما در بازار جهانی محتوا که از (17 تا 19 آبان‌ماه) در مسکو برگزار شد، شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مسعود احمدوند، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه با اعلام این خبر، گفت: با توجه به تقاضای برگزارکنندگان بازار جهانی محتوا، امسال پاویون ایران در این نمایشگاه برپا شد و دست‌اندکاران صنعت سینمای کشورمان به ویژه در حوزه پویانمایی در قالب ۵ شرکت مستقر در ایران و 2 شرکت مستقر در روسیه در این بازار حضور پیدا کردند.

وی افزود: طی مدت برگزاری این رویداد، تولیدکنندگان ایرانی علاوه بر عرضه آثار تولید شده قبلی برای پخش در فدراسیون روسیه و کشورهای مشترک المنافع به معرفی آثار در دست ساخت برای جلب مشارکت و سرمایه گذاری نیز پرداختند.

احمدوند با اشاره به اینکه در این دوره ۴۴۷ شرکت از ۱۷ کشور حضور یافتند، تأکید کرد: با توجه به کیفیت بالای آثار عرضه شده در پاویون ایران و استقبال مناسب مدیران شبکه‌های تلویزیونی و استودیوهای فیلمسازی از این آثار امیدواریم به زودی روند همکاری‌ها در این زمینه بین ایران و روسیه گسترش پیدا کند.

انتهای پیام/

. .

. .

About Us

The argument in favor of using filler text goes something like this: If you use arey real content in the Consulting Process anytime you reachtent.