• 1404/06/26 - 10:43
  • 51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مخترعین جوان برتر ایرانی در اندونزی تقدیر شدند

به دنبال موفقیت چشمگیر جوانان ایرانی در رویداد بین‌المللی مخترعین اندونزی، سفیر و رایزن فرهنگی ایران میزبان نخبگان علمی کشورمان بودند.

محمد بروجردی سفیر جمهوری اسلامی ایران در اندونزی در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور جوانان ایرانی در این رویداد جهانی گفت: شما فرزندان برومند ایران زمین، مایه افتخار و سرمایه‌های ارزشمند وطن هستید. حضور شما در عرصه‌های بین‌المللی نه تنها بیانگر توانمندی‌های علمی و فناورانه ایران است، بلکه نشان‌دهنده روحیه خلاقیت، پشتکار و اعتماد به نفس نسل جوان کشورمان می‌باشد.

وی افزود: پیشرفت‌های علمی ایران امروز بیش از هر زمان دیگر مرهون تلاش‌های شماست و این دستاوردها پیام روشنی برای جهانیان دارد که آینده ایران در دست جوانانی توانمند، امیدوار و پرتلاش است.

محمدرضا ابراهیمی رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اندونزی نیز با تأکید بر ارزش این دستاوردها گفت شما جوانان نخبه، مایه افتخار و سربلندی ایران عزیز هستید. موفقیت شما در این رقابت بزرگ علمی و فرهنگی، نه تنها جایگاه ایران را در عرصه نوآوری و خلاقیت تقویت می‌کند، بلکه الگویی الهام‌بخش برای دیگر جوانان کشور خواهد بود.

وی ادامه داد: رایزنی فرهنگی همواره خود را در کنار شما می‌داند و از هیچ تلاشی برای حمایت از فعالیت‌های علمی، فناورانه و فرهنگی جوانان دریغ نخواهد کرد.

در پایان این مراسم، هدایا و تقدیرنامه‌‌هایی از سوی سفیر و رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران به مخترعین جوان کشورمان اهدا شد.

خوشبختانه حضور ایران در این رویداد با موفقیت‌های چشمگیری همراه بود. محمد ارشان قاسمی، امیر یوسف جاودانی، آراس طبسی و محمدمهدی قاضی خوشانی موفق به کسب مدال طلا و دو جایزه ویژه شدند. عدنان خطیبی و محمدمهدی اوجادی نیز مدال طلا و دو جایزه ویژه کسب کردند.

سارا راوند و هستی شیبانی مدال طلا، عنوان بهترین طرح در حوزه Stem Application و جایزه ویژه کشور مالزی را به دست آوردند. همچنین، خانم آنیتا اسدی‌ منش موفق به کسب مدال نقره این رویداد شدند.

در این رقابت علمی و جهانی حدود ۵۰۰ تیم از ۲۱ کشور جهان حضور داشتند. طرح ارائه‌شده توسط تیم ایرانی به عنوان بهترین طرح در حوزه Stem Application در کل رویداد شناخته شد که افتخاری بزرگ برای کشور محسوب می‌شود.

روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

 
. .

. .

About Us

The argument in favor of using filler text goes something like this: If you use arey real content in the Consulting Process anytime you reachtent.