• 1401/04/05 - 13:49
  • 1071
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست بخش تبلیغات محیطی و محصولات فرهنگی کمیته فرهنگی اربعین 1401

نشست بخش تبلیغات محیطی و محصولات فرهنگی کمیته فرهنگی اربعین 1401 برگزار و عملکرد و تمهیدات برنامه ریزی شده برای برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم اربعین، بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، نشست بخش تبلیغات محیطی و محصولات فرهنگی کمیته فرهنگی اربعین 1401 با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا اباذری، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد، توکلی‌زاده، معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحمید حسینی و انوشه، غضنفری و توکلی برگزار شد.

توکلی‌زاده در سخنانی، ضمن اعلام آمادگی معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در حوزه‌های فرهنگی، پژوهشی، اجتماعی و ... جهت مشارکت در امور فرهنگی اربعین سال 1401، بر لزوم پیوستگی بین تولید محتوا و حوزه رسانه و هماهنگی بیشتر با بخش رسانه کمیته اربعین تأکید کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اباذری نیز ضمن تشکر از شهرداری تهران در فضاسازی محیطی و سایر اقدامات شهرداری تهران در سالیان گذشته، فضاسازی محیطی مسیرهای پیاده‌روی، تهیه بسته‌های تکریم از موکبدارن عراقی و آماده سازی اقلام تبلیغاتی را از مهمترین موضوعات در بخش تبلیغات محیطی و محصولات فرهنگی خواند.

رایزن فرهنگی کشورمان در بغداد با اشاره به فروکشی ویروس کرونا و لغو محدودیت مربوط به آن، حضور زائران ایرانی در مراسم اربعین امسال را پُرشور از دو سال گذشته دانست و بر لزوم فضاسازی محیطی علاوه بر مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا در مسیرهای بغداد به کربلا و بغداد به سامرا تأکید کردند.

در پایان نیز مقرر شد؛ گروهی از شهرداری تهران جهت تهیه برآورد تخصصی از ملزومات فضاسازی، اقلام تبلیغاتی و ... عازم کشور عراق شوند.

انتهای پیام/ص

. .

. .

About Us

The argument in favor of using filler text goes something like this: If you use arey real content in the Consulting Process anytime you reachtent.