تحلیل و بررسی توسعه بازار صادرات و واردات فرهنگی در اندونزی (بخش اول)
هدف از این تحلیل و گزارش شناسایی ساختارمدیریت فرهنگی حاکم بر کشور اندونزی و ترسیم چهارچوبی از فرصت ها و راهکارهای موجود در زمینه های فرهنگی این کشور جهت حضور فعال رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در اندونزی در این حوزه با رویکرد کسب و توسعه سهم بازار اقتصادی مطلوب بترتیب در بازه های زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت می باشد. این پروژه متشکل از سه فصل اصلی است که بترتیب شامل: فصل اول که معطوف به بررسی سیاسیت گذاری کلان کشور اندونزی در امور فرهنگی و شناسایی فرصت های موجود جهت حضور امور فرهنگی سفارت ایران در این کشور و تعمیق فعالیت ها در این حوزه با رویکردی اقتصادی-فرهنگی است.
هفته نامه جامعه و فرهنگ قزاقستان منتشر شد
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی دو هفته نامه جامعه و فرهنگ قزاقستان در نیمه اول آذرماه منتشر شد و از لینک ذیل قابل بهره برداری می باشد :
معرفی کتاب (دیدار با اژدها)
کتاب (دیدار با اژدها ) سفرنامه میرجلال الدین کزازی به چین میباشد.
نیجریه ، خشونت مبتنی بر جنسیت و راهکارها
مشارکت دادن بخش های مختلف جامعه در بحثGBV می تواند منجر به تغییر فرهنگ در نگرش ها و رفتارها شود. رهبران جامعه، مؤسسات مذهبی و سازمان های محلی می توانند این گفتگوها را تسهیل کنند.
به همت اداره کل بین المللی تبلیغ :
چهل و سومین شماره ماهنامه بلاغ منتشر شد
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به همت اداره کل بین المللی تبلیغ چهل و سومین شماره ماهنامه بلاغ منتشر شد و از لینک ذیل قابل بهره برداری می باشد :
دهمین خبرنامه فرهنگی آبان - رایزنی فرهنگی ج.ا.ایران در ارمنستان منتشر شد
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی دهمین خبرنامه فرهنگی آبان - رایزنی فرهنگی ج.ا.ایران در ارمنستان منتشر شد و از لینک ذیل قابل بهره برداری می باشد:
بیست و هشتمین شماره دو هفته نامه جامعه و فرهنگ قرقیزستان منتشر شد
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بیست و هشتمین شماره دو هفته نامه جامعه و فرهنگ قرقیزستان منتشر شد و از لینک ذیل قابل بهره برداری می باشد :
نمایشگاه آموزش عالی و اشتغال قزاقستان ظرفیتی مناسب برای معرفی توانمندیهای دانشگاهی ایران
وابستگی فرهنگی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از مراکز علمی و دانشگاهی ایران در نمایشگاه بینالمللی تحصیلات عالی و اشتغال آلماتی قزاقستان شرکت میکند.
قدرت صنایع فرهنگی در تعیین مناسبات آینده ملی و بینالمللی
عرضه کالاهای فرهنگی از قبیل فیلمها و برنامههای تلویزیونی در صحنه تجارت بینالمللی، سهم قابل توجهی در بهبود شرایط اقتصاد ملی فراهم میکند.