• 1404/06/22 - 12:23
  • 110
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

وقتی آفریقا به تماشای فرهنگ ایران می‌نشیند؛ ایران در نمایشگاه محصولات و خدمات غنا

چهارمین دوره نمایشگاه «بازار» غنا با هدف معرفی توانمندی‌های محلی و صادراتی این کشور و با شعار «دیپلماسی اقتصادی: پیوند تولیدکنندگان، بازارها و فرصت‌ها» 14 تا 1۶ شهریورماه در آکرا برگزار شد.

در این دوره از نمایشگاه، برای اولین بار با حمایت سفارت و مشارکت رایزنی فرهنگی کشورمان، غرفه فرهنگی ایران در قالب بزرگترین غرفه خارجی در مرکز کنفرانس‌های بین‌المللی برپا و جاذبه‌های فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایران به مخاطبان معرفی شد.

این نمایشگاه هر ساله توسط وزارت خارجه و وزارت تجارت غنا برگزار می شود و به‌عنوان بستری حیاتی برای نمایش محصولات، ارتباط تولیدکنندگان با بازارها و ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری عمل می‌کند.

طی سه روز این نمایشگاه، غرفه فرهنگی ایران میزبان مقامات تجاری و دیپلماتیک غنا، جمعی از مردم این کشور و نیز دیپلمات‌هایی از سایر کشورها بود.

نمایش ده‌ها کتاب نفیس به زبان انگلیسی با موضوع معرفی ایران اسلامی، توزیع بروشورهایی پیرامون جاذبه‌های فرهنگی و گردشگری کشورمان، پخش مستندهایی از پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف و نیز پخش ترانه «پل» تولید رایزنی فرهنگی پیرامون روابط فرهنگی ایران و غنا توسط ستاد برگزاری از جمله برنامه‌های غرفه فرهنگی ایران در این نمایشگاه بود.

ایران کیلینک با ارائه خدمات پزشکی در غرفه ایران و دانشگاه اسلامی غنا نیز با ارائه خوراکی‌های ایران، غرفه فرهنگی کشورمان را مورد حمایت قرار دادند.

روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

 
. .

. .

About Us

The argument in favor of using filler text goes something like this: If you use arey real content in the Consulting Process anytime you reachtent.